تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

این ماشین لوکس اروپایی مشتری ندارد! / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با معرفی ماشین‌های کراس اوور هر روز بازار خودروهای سدان کم مشتری تر می شود و به سادگی می توان این اثر جریان را در توقف تولید سدان های چهاردر در خط تولید آستون مارتین دید. آستون مارتین خودروساز مشهور انگلیسی اعلام کرده است که دیگر تصمیمی برای ساخت سدان‌های چهار […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با معرفی ماشین‌های کراس اوور هر روز بازار خودروهای سدان کم مشتری تر می شود و به سادگی می توان این اثر جریان را در توقف تولید سدان های چهاردر در خط تولید آستون مارتین دید.
آستون مارتین خودروساز مشهور انگلیسی اعلام کرده است که دیگر تصمیمی برای ساخت سدان‌های چهار در ندارد و در نتیجه خبری از احیای مدل مشهور Rapide هم نخواهد بود.

دلیل این امر عدم اقبال به سدان های چهار در این کمپانی و به زبان ساده مشتری نداشتن آن ها عنوان شده است.

این خودروساز اخیرا ماشین استون مارتین دی بی ۱۲ را با موتور ۴ لیتری هشت سلیندر توربوشارژ معرفی کرده است. ماشین اسپرت دو دری که با قدرت موتور ۶۷۱ اسب بخار در ۳.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.
آستون مارتین در سال ۲۰۲۰، همان سالی که تولید سدان چهار در رپید را متوقف کرد، یک مدل کراس اوور لوکس با نام دی بی ایکس را وارد خط تولید کرد تا سهمی از بازار پررونق کراس اوورها داشته باشد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9565 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.