تاریخ: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

این مرسدس بنز استثنایی را دور انداخته‌اند / عکس

امیرمسعود عابدین: این عکس‌ها در خارج از آتلانتا، جایی که مقر مرسدس بنز در آمریکای شمالی است، گرفته شده‌اند. این احتمال وجود دارد که این خودرو را تا زمانی که از عمر مفید خود گذشته است در آنجا نگه داشته و بعد آن را دور انداخته است. خودروسازان به دلیل نگرانی‌های قانونی، کانسپت‌های کاربردی خود […]



امیرمسعود عابدین: این عکس‌ها در خارج از آتلانتا، جایی که مقر مرسدس بنز در آمریکای شمالی است، گرفته شده‌اند. این احتمال وجود دارد که این خودرو را تا زمانی که از عمر مفید خود گذشته است در آنجا نگه داشته و بعد آن را دور انداخته است. خودروسازان به دلیل نگرانی‌های قانونی، کانسپت‌های کاربردی خود را پس از اتمام کارشان نمی‌فروشند یا اهدا نمی‌کنند، به همین دلیل است که بسیاری از آنها با این نوع برخورد مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

در این کانسپت تمام لوگوهای مرسدس بنز حذف شده‌اند، اما چند عنصر، شناسایی آن را برای کارآگاهان اینترنتی بسیار آسان کرد. این خودرو دارای صندلی‌های مرسوم مرسدس، صفحه‌نمایش لمسی عظیم و سایر اجزای بسیار شبیه به مواردی که در نهایت، در مدل‌های پیشرفته‌تر این خودروساز آلمانی مانند کلاس S و EQS دیده می‌شد، است.

شرم آور است که چنین پروژه جالبی به سادگی در جایی خارج از آتلانتا رها شده است. با اینکه فضای داخلی و فناوری موجود در این خودرو ممکن است تکراری به نظر برسد، اما طراحی خاص و جالب آن باعث می‌شود تا ما دوست نداشته باشیم که این خودرو را در جایی غیر از موزه‌ها ببینیم.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99688 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.