تاریخ: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
1

این موبایل چشم ها را آزار می دهد!

اگر شایعات ناتینگ فون ۲a واقعیت داشته باشند، احتمالاً در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی درمورد گوشی ناتینگ و طراحی این محصول نداریم و فقط در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ و ظاهر متفاوت نسبت‌ به مدل‌های قبلی بهره خواهد برد. اکنون […]



اگر شایعات ناتینگ فون ۲a واقعیت داشته باشند، احتمالاً در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی درمورد گوشی ناتینگ و طراحی این محصول نداریم و فقط در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ و ظاهر متفاوت نسبت‌ به مدل‌های قبلی بهره خواهد برد.
اکنون تصویر جدیدی از ناتینگ فون ۲a به‌همراه برخی مشخصاتش فاش شده است که به‌نظر می‌رسد نمونه‌ی آزمایشی اولیه‌ی این محصول را نشان می‌دهد. عبارت PVT روی این محصول (مخفف Production Validation Test) یعنی برای تأیید عملکرد فرایندهای تولید و مطابقت دستگاه با مشخصات و استانداردهای کیفی مورد نیاز ساخته شده است. در ساخت این واحدهای آزمایشی معمولاً سعی می‌شود ظاهر گوشی پنهان بماند.
به‌هرحال تصاویر فاش‌شده از ناتینگ فون ۲a آرایش افقی دوربین پشتی این دستگاه را نشان می‌دهند. یوگش برار با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، ادعا کرد این دستگاه به نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰، رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی Nothing Phone 2a می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ با رابط کاربری NothingOS 2.5 اشاره کرد.
قیمت گوشی ناتینگ فون ۲a احتمالاً ۴۰۰ دلار خواهد بود و در فوریه‌ی ۲۰۲۴ (اواخر بهمن یا اوایل اسفند ۱۴۰۲) رونمایی خواهد شد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96317 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.