تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
4

بادامچیان: بهترین روش برای اداره جامعه، شیوه اداره مردمسالاری ارزشی است

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در برنامه تلویزیونی «صف اول» با اشاره به نقش احزاب در انتخابات گفت: صداوسیما نباید از این و آن طرفداری کند و جلوی سوءاستفاده بعضی افراد از جایگاه صداوسیما را بگیرند. وی افزود: مجلس آینده گام دوم است، مجلس تکامل انقلاب اسلامی، پیشرفت، توسعه و ایجاد جامعه نمونه اسلامی […]



اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در برنامه تلویزیونی «صف اول» با اشاره به نقش احزاب در انتخابات گفت: صداوسیما نباید از این و آن طرفداری کند و جلوی سوءاستفاده بعضی افراد از جایگاه صداوسیما را بگیرند.
وی افزود: مجلس آینده گام دوم است، مجلس تکامل انقلاب اسلامی، پیشرفت، توسعه و ایجاد جامعه نمونه اسلامی است و مردم با انتخاب‌های دقیق کمک کنند تا به تمدن نوین اسلامی برسیم.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: بعضی‌ها فکر می‌کردند می‌شود انتخابات را تحریم کرد! به نظر بنده اصلا چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد و اگر کسی تحریم کند، خودکشی سیاسی انجام داده است.
بادامچیان با اشاره ماهیت مردمی انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی تماماً مردمی است و امام (ره) هم از همان آغاز نهضت خود فعالیت خود را با گروه‌های سیاسی شروع نکرد و با مردم انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرد.
وی افزود: حضور میلیونی مردم در سال‌های ۵۶ و ۵۷ باعث شد که غربی‌ها و آمریکا و رژیم صهیونیستی متوجه شوند که حرکتی که امام (ره) خمینی آغاز کرده، مردمی است و به نتیجه خواهد رسید.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ما در اسفند ماه دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را داریم و دشمن برای انتخابات خبرگان در حال طراحی عملیات است.
بادامچیان تصریح کرد: انتخابات کشور ما یک انتخابات تماما مردمی است و اسلام هم دقیقا یک ماهیت کاملا مردمی دارد و در یک حکومت اسلامی ما شاهد مردمی‌ترین شیوه انتخابات هستیم.
وی در ادامه گفت: بهترین روش برای اداره جامعه، شیوه اداره مردمسالاری ارزشی است و در دنیا بهترین شیوه حکومت همین مردمسالاری است که با انتخاب خودِ مردم محقق می‌شود.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: باطل‌گرایان عالم نمی‌خواهند در هیچ کشوری انتخابات آزاد برای مردم وجود داشته باشد و در همه جای عالم تلاش کردند تا در کشوری انتخابات آزاد و مردمی برگزار نشود.
بادامچیان در ادامه با اشاره به فعالیت گروه‌ها در انتخابات، گفت: بعضی‌ها برای اینکه خودشان رأی بیاورند، می‌گویند؛ فقط کسانی در انتخابات شرکت کنند که ما را قبول دارند.
وی افزود: برکت در حضور عظیم مردمی است و انتخابی مؤثر است که مردم حضور داشته باشند و هر کسی را که مردم انتخاب کردند، خودِ همین مردم عملکرد او را تحت رصد و بررسی قرار می‌دهند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: بنی‌صدر را امام با یک رویکرد مردمی برکنار کرد و او را به ملت شناساند و ذات خبیث‌اش را به مردم نشان داد و مردم به خوبی او با گروه بنی‌صدر برخورد کردند.
بادامچیان گفت: تمام دولت‌ها و مجالس تا امروز انتخاب مردم هستند و اقتدار امروز ایران در عرصه جهانی نیز به خاطر حضور مردم در انتخابات‌ها بوده است.
وی افزود: حالا هم اگر می‌خواهیم از مشکلات فعلی نجات پیدا کنیم، مردم باید نمایندگان را انتخاب کنند که مشکل‌شکن باشند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: اگر مردم به گروهی از باند قدرت رأی دادند که لیاقت مسئولیت ندارند، مشخص است کاری از پیش نمی‌رود و مردم باید دنبال افراد لایق و شجاع بروند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم از روی سابقه مشخص افراد که اهل دعوا و جنجال نیستند و افراد محکمی هستند رأی و یک مجلس قوی و مقتدر شکل بدهند.
بادامچیان در ادامه با اشاره به وظایف صداوسیما، گفت: در بحث تکثر نامزدها، صداوسیما باید یک کار هنرمندانه انجام دهد و با برنامه‌های مختلف و با ایجاد فرصت برابر و تقسیم عادلانه، کاری که وظیفه‌اش است را به سرانجام برساند.
وی افزود: اگر میخواهیم مجلس آینده، مجلس توانمندی باشد، ملت باید به نمایندگانی که پاک، صادق و نخبه باشند، رأی دهند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ما در حزب‌مان در ۳۱ استان اعلام کرده‌ایم که افرادی که توانمند هستند را شناسایی کنند تا در مجلس بعدی شاهد حضور افراد اثرگذار باشیم.
بادامچیان افزود: اگر می‌خواهیم در مجلس دوازدهم افراد اقتصاددان داشته باشیم، باید افرادی را انتخاب کنیم که اقتصاد اسلامی و اقتصاد اداری و اقتصاد دانشگاهی را بدانند و احزاب می‌توانند این موضوع را تشخیص دهند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان با اشاره به شاخص‌های انتخاب نماینده مجلس، گفت: نماینده‌ای که مردم انتخاب می‌کنند باید پاک، شجاع، فهیم و فسادستیز و مدبّر باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30227 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید