تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
2

بازداشت ۴ کارمند شهرداری/ اتهامشان چه بود؟

محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به دستگیری یکی از کارمندان شهرداری رشت، اظهار کرد: مسئول مالی یکی از مناطق شهرداری رشت به جرم تخلفات مالی با حکم مقامات قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. او با بیان اینکه این فرد قبل از دستگیری از وی سلب مسئولیت شده بود، افزود: این […]



محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به دستگیری یکی از کارمندان شهرداری رشت، اظهار کرد: مسئول مالی یکی از مناطق شهرداری رشت به جرم تخلفات مالی با حکم مقامات قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
او با بیان اینکه این فرد قبل از دستگیری از وی سلب مسئولیت شده بود، افزود: این فرد در حین دستگیری هیچ گونه سمتی در شهرداری نداشت و به عنوان کارمند ساده محسوب می‌شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستگیری چهارمین کارمند متخلف در هفته اخیر در شهرداری رشت اضافه کرد: مدیریت شهری و پارلمان شهری در رسیدگی به امورات شهر رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.
کارگرنیا با بیان اینکه انتخاب شهردار فعلی بر مبنای پاک دستی و روحیه فساد ستیزی وی بوده است، گفت: نگاه ضد فساد در بدنه مدیریت شهری رشت نهادینه شده است.
او با اشاره به روحیه تعاملی مدیریت شهری رشت با شهروندان افزود: با حضور شهردار جدید، بین مردم و شهروندان ارتباط و تعاملی دو سویه برقرار شده است.
بیشتر بخوانید:
دستگیری ۳ نفر از کارمندان شهرداری به اتهام اختلاس
جزئیات حکم نهایی دادگاه برای ۵ مدیر متخلف
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7665 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید