تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
1

بازوی قدرتمند جدید پوتین در جنگ/ عکس

این سامانه پدافندی کوتاه‎برد که شاسی آن متعلق به خودروی تاکتیکی Tigr است، جهت درگیری با اهدافی که در ارتفاع پست پرواز می‎کنند، نظیر بالگردها، جنگنده‎ها، موشک‎های کروز و پهپادها توسعه داده شده است و توان حمل ۴ موشک را دارد. سامانه پدافندی گیبکا-اس می‎تواند موشک‎های ۹M342 ایگلا-اس با حداکثر برد درگیری ۶ کیلومتر و […]



این سامانه پدافندی کوتاه‎برد که شاسی آن متعلق به خودروی تاکتیکی Tigr است، جهت درگیری با اهدافی که در ارتفاع پست پرواز می‎کنند، نظیر بالگردها، جنگنده‎ها، موشک‎های کروز و پهپادها توسعه داده شده است و توان حمل ۴ موشک را دارد.

سامانه پدافندی گیبکا-اس می‎تواند موشک‎های ۹M342 ایگلا-اس با حداکثر برد درگیری ۶ کیلومتر و ارتفاع درگیری ۳.۵ کیلومتر و موشک ۹M336 وربا با حداکثر برد درگیری ۶.۵ کیلومتر و ارتفاع درگیری ۴.۵ کیلومتر را حمل کند.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104285 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.