تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

باز شدن دروازه‌های جهنم به روی اسرائیل با این پهپاد حماس/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حماس در ویدئویی مهمات پرسه‌زن زواری به نمایش گذاشت. این پهپاد انتحاری از آزمایش موفق بیرون آمده و در حملات ۷ اکتبر به اسرائیل مورد استفاده قرار گرفت. با فرض طولانی شدن جنگ، می توان انتظار داشت که حماس دوباره از پهپادها در مقیاسی بسیار گسترده تر استفاده کند و این […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حماس در ویدئویی مهمات پرسه‌زن زواری به نمایش گذاشت. این پهپاد انتحاری از آزمایش موفق بیرون آمده و در حملات ۷ اکتبر به اسرائیل مورد استفاده قرار گرفت.
با فرض طولانی شدن جنگ، می توان انتظار داشت که حماس دوباره از پهپادها در مقیاسی بسیار گسترده تر استفاده کند و این ویدئو به عنوان اشاره ای به استفاده آینده آن برای بسیاری از ناظران نظامی است.
بیشتر بخوانید:

این پهپادها از روی پرتابگرهای ریلی با استفاده از سیستم منجنیق گازی رها می‌شوند و به سوی اهداف تعیین شده پرواز می‌کنند. از این مهمات پرسه‌زن می‌توان به عنوان اسلحه موثر ضدنفر نیز استفاده کرد.
زواری مجهز به دوربین است اما هنوز مشخص نیست که این پهپادهای به شکل کنترل از راه دور عمل می‌کنند یا نیمه‌خودکار هستند.
بر اساس گزارش اوراسین‌تایمز، ساختمان پهپاد و کیفیت آن نشان از مهارت رو به پیشرفت حماس در تولید سلاح دارد. با توجه به کنترل فیزیکی کامل اسرائیل بر زمین و دریایی اطراف نوار غزه با اطمینان بالایی می‌توان گفت این پهپاد خارج از غزه تولید نشده است.

این پهپاد به افتخار مهندس تونسی محمد زواری که با حماس در برنامه تولید پهپاد همکاری می‌کرد و در سال ۲۰۱۶ توسط سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل ترور شد، نامگذاری شده است.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 64989 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.