تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
4

بانوی جذاب سینما از بیماریش می گوید

حدیث فولادوند گفت: بیماری ای داشتم و مجبور شدم جراحی کنم. به همین دلیل مدتی کار نکردم. به گزارش تیترکوتاه، حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ است و ۴۶ سال دارد. حدیث فولادوند با رامبد شکرابی ازدواج کرده بود که به جدایی انجامید. بیماری سخت حدیث فولادوند فاش شد حدیث فولادوند، زمانی که مهمان تلفنی […]



حدیث فولادوند گفت: بیماری ای داشتم و مجبور شدم جراحی کنم. به همین دلیل مدتی کار نکردم.

به گزارش تیترکوتاه، حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ است و ۴۶ سال دارد. حدیث فولادوند با رامبد شکرابی ازدواج کرده بود که به جدایی انجامید.

بیماری سخت حدیث فولادوند فاش شد

حدیث فولادوند، زمانی که مهمان تلفنی برنامه “پنجشنبه جمعه” رادیو ایران بود، در گفتگو با منصور ضابطیان اظهار کرد: اصلا در این شرایط کرونا کار نمی‌کنم. آخرین کارم مربوط به ۲ سال پیش است که فیلمی به نام “مهریه” با رضا داوود نژاد کار کردم.

این بازیگر درباره دلیل کم کاری‌اش توضیح داد: بیماری ای داشتم و مجبور شدم جراحی کنم. به همین دلیل مدتی کار نکردم و بعد این جریان کرونا پیش آمد.

فولادوند درباره تجربه کار تئاتر خود افزود: سه سال پیش تجربه تئاتر داشتم و واقعا عالی بود.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26375 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید