تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

با دو روز تعطیلی، ۲.۵ میلیون مسافر خودشان را به این شهر رساندند

ولی جهانی در خصوص حضور مسافران و گردشگران به استان با اشاره به تعطیلات ۱۱ و ۱۲ مردادماه، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر و گردشگر وارد استان شده‌اند. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد […]



ولی جهانی در خصوص حضور مسافران و گردشگران به استان با اشاره به تعطیلات ۱۱ و ۱۲ مردادماه، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر و گردشگر وارد استان شده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد اقامت ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفرشب مسافر در مراکز اقامتی استان بودیم.
وی گفت: در استان ۳۵۵۴ تأسیسات گردشگری و ۱۵۶ بومگردی فعال داریم؛ همه اعضای ستاد خدمات سفر استان پای کار هستند تا خدمات شایسته‌ای را به مسافران ارائه دهند.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26218 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید