تاریخ: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۴۴
1

ببینید پژمان جمشیدی چطور خودش را گم کرد

پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در اکران فیلم “بی مادر” که در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد حضور یافتند. پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در اکران فیلم “بی مادر” که در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد حضور یافتند. پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت […]



پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در اکران فیلم “بی مادر” که در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد حضور یافتند.

پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در اکران فیلم “بی مادر” که در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد حضور یافتند.

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41685 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید