تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۰
1

بتمن و سوپرمن اگر هندی بودند/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابزار هوش مصنوعی میدجرنی با دریافت توصیفات متنی تصاویری تولید می‌کند که کار هر کسی نیست. به این صورت تصورات انسان‌ها شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرند و می‌توان این تصورات را با دیگران هم به اشتراک گذاشت. در یکی از این نمونه‌ها کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابزار هوش مصنوعی میدجرنی با دریافت توصیفات متنی تصاویری تولید می‌کند که کار هر کسی نیست. به این صورت تصورات انسان‌ها شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرند و می‌توان این تصورات را با دیگران هم به اشتراک گذاشت.
در یکی از این نمونه‌ها کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی کامیکز چون سوپرمن و بتمن را تصویر کند اما با یک تغییر کوچک، ابرقهرمان‌ها باید هندی باشند.

نتیجه کار که در فضای مجازی بازخورد زیادی گرفته است را ببینید.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8985 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.