تاریخ: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
1

برخورد ماشین حمل زباله با ۱۲ خودروی دیگر حادثه آفرید/ عکس

سید جلال ملکی بامداد گفت: ساعت ۲۱ و ۱۴ دقیقه جمعه شب حادثه تصادف در سیمون بولیوار بلوار معین به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان پنج دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل رسیدند. سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: یک دستگاه کامیونت حمل زباله به هنگام حرکت و به […]



سید جلال ملکی بامداد گفت: ساعت ۲۱ و ۱۴ دقیقه جمعه شب حادثه تصادف در سیمون بولیوار بلوار معین به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان پنج دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل رسیدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: یک دستگاه کامیونت حمل زباله به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با ۱۲ خودرو سواری برخورد کرد.
ملکی ادامه داد: ۱۰ خودرو در کنار خیابان پارک بوده اما ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در حال حرکت بوده است.
به گفته وی، یکی از مصدومان راننده زن یکی از خودروها بود که در وضعیت نامناسبی کنار خیابان قرار داشت و همچنین دیگر راننده در داخل خودرو گرفتار شده بود که آتش نشانان این فرد را خارج و هر ۲ مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم برای بررسی علت تصادف محل را در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار دادند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 50532 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید