تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
1

برنده جایزه نوبل شیمی ۲۰۲۳ در اولین امتحان دانشگاهی مردود شده بود!

مونژی باوندی که روز چهارشنبه ۴ اکتبر ۲۰۲۳ به دلیل تحقیقات در زمینه نانوذراتِ موسوم به «نقاط کوانتومی» به همراه دو محقق دیگر جایزه نوبل شیمی را دریافت کرد، پیش‌تر در دوران تحصیل، در نخستین امتحان دانشگاهی خود در هاروارد مردود شده بود. مونژی باوندی، روز چهارشنبه پس از آنکه به همراه دو دانشمند دیگر، […]



مونژی باوندی که روز چهارشنبه ۴ اکتبر ۲۰۲۳ به دلیل تحقیقات در زمینه نانوذراتِ موسوم به «نقاط کوانتومی» به همراه دو محقق دیگر جایزه نوبل شیمی را دریافت کرد، پیش‌تر در دوران تحصیل، در نخستین امتحان دانشگاهی خود در هاروارد مردود شده بود.
مونژی باوندی، روز چهارشنبه پس از آنکه به همراه دو دانشمند دیگر، لوئیس ئی. بروسِ آمریکایی و الکسی یکیموفِ روس به صورت مشترک جایزه نوبل شیمی امسال را دریافت کرد این موضوع را در جریان یک کنفرانس خبری با دیگران در میان گذاشت.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 60850 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.