تاریخ: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
1

برندی که قرار بود وارد ایران شود، به طور رسمی از خودروسازی خارج شد/عکس

امیرمسعود عابدین: SEAT مخفف “Sociedad Española de Automóviles de Turismo” (شرکت اتومبیل‌های توریسمو اسپانیایی) است. آینده این خودروساز اسپانیایی نامشخص بوده و مقرر شده تا خودروهای فعلی برای چندین سال در تولید باقی بمانند و دیگر جانشینی برای آنها عرضه نشود.با این حال، Autocar پیش‌بینی می‌کند که به روزرسانی آتی برای هاچ‌بک و استیشن واگن […]



امیرمسعود عابدین: SEAT مخفف “Sociedad Española de Automóviles de Turismo” (شرکت اتومبیل‌های توریسمو اسپانیایی) است. آینده این خودروساز اسپانیایی نامشخص بوده و مقرر شده تا خودروهای فعلی برای چندین سال در تولید باقی بمانند و دیگر جانشینی برای آنها عرضه نشود.با این حال، Autocar پیش‌بینی می‌کند که به روزرسانی آتی برای هاچ‌بک و استیشن واگن جمع و جور لئون می‌تواند نشان دهنده نابودی SEAT باشد. به عبارت دیگر، گروه فولکس‌ واگن می‌تواند فیس لیفت لئون ۲۰۲۴ را به‌عنوان یک کوپرا بفروشد، اما هنوز چیزی رسمی نیست.

گروه فولکس واگن به شدت در کوپرا سرمایه‌گذاری خواهد کرد. مدیرعامل گروه فولکس‌ واگن از استقبال مشتریان از کوپرا خبر داد، به طوری که سریع‌ترین برند در حال رشد در سراسر اروپا است.
این خبر برای ما ایرانیان کمی متفاوت است؛ چرا که قرار بود با آزاد شدن واردات خودرو برخی از خودروهای سئات مثل آتکا، ایبیزا، اوکتاویا و…، توسط شرکت پارس ساتر هوشمند به بازار ایران وارد شود. اما با اعلام این خبر، تصمیمات اخیر برای واردات، مبهم و نامعلوم خواهند شد.
بیشتر بخوانید:

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43944 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.