تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
2

برند معتبر BYD با این شاسی‌بلند به ایران برمی‌گردد /عکس

امیرمسعود عابدین_ BYD سانگ پلاس چمپیون ادیشن در دو نوع برقی و پلاگین هیبریدی در بازار چین عرضه شده است. این خودرو فیس‌لیفت شاسی‌بلند معروف سانگ پلاس است که یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای چندماه اخیر در چین بود. مدل‌های پلاگین هیبریدی و برقی سانگ پلاس چمپیون ادیشن هم‌زمان عرضه شدند. هردوی آن‌ها از طراحی متمایز […]



امیرمسعود عابدین_ BYD سانگ پلاس چمپیون ادیشن در دو نوع برقی و پلاگین هیبریدی در بازار چین عرضه شده است. این خودرو فیس‌لیفت شاسی‌بلند معروف سانگ پلاس است که یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای چندماه اخیر در چین بود.

مدل‌های پلاگین هیبریدی و برقی سانگ پلاس چمپیون ادیشن هم‌زمان عرضه شدند. هردوی آن‌ها از طراحی متمایز چهره Ocean X با چراغ‌های جلویی که شبیه به BYD سیل هستند، استفاده می‌کنند. در قسمت جلویی، سانگ پلاس برقی دارای جلوپنجره بسته است درحالی‌که نسخه DM-i (پلاگین هیبریدی) از جلوپنجره بدون قاب بهره می‌برد.

در مورد پیشرانه، سانگ پلاس چمپیون ادیشن تمام الکتریکی دارای یک موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر است. نسخه کمی قدرتمندتر برقی، موتور ۲۱۸ اسب بخاری دریافت می‌کند. در مورد باتری، دو گزینه وجود دارد: باتری LFP ۷۱ کیلووات ساعت و ۸۷ کیلووات ساعتی. بازه برد هر دو باتری بین ۵۲۰ تا ۶۰۵ کیلومتر اعلام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، در مورد نسخه پلاگین هیبرید نیز باید بگوییم که این مدل مجهز به یک پیشرانه بنزینی ۱٫۵ لیتری با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و یک موتور الکتریکی برای تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت است. باتری نصب‌شده در این مدل ۱۰۰ و ۱۵۰ کیلومتر برد (بر اساس چرخه CLTC) را ارائه می‌دهد. این نسخه با همین مشخصات به بازار ایران خواهد آمد.

در داخل، این خودرو دارای صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی است که می‌تواند بچرخد. همچنین صفحه‌نمایش کیلومتر شمار بزرگ و فرمان سه پره D کات هم در سانگ پلاس وجود دارد. کنترلر تعویض دنده الماسی شکل در کنسول مرکزی خودنمایی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های داخلی Song Plus می‌توان به سیستم اتصال DiLink و کنترل سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای اشاره کرد.
نسخه پلاگین هیبریدی سانگ پلاس باید دارای دو سطح‌تریم مجهز به باتری کوچک‌تر برای برد الکتریکی ۱۱۰ کیلومتر است. این مدل از ۲۲۳۰۰ تا ۲۳۷۰۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تا یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان) قیمت دارد.
۵۴۳۲۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125036 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.