تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

زلنسکی روی این موشک دردسرساز برای ارتش روسیه/ عکس

موشک کروز اسکالپ در واقع نسخه فرانسوی از موشک کروز استورم‌شدو انگلیسی است، حتی نشان نیروهای مسلح اوکراین که بروی این موشک نقش بسته، در ترکیب با برج ایفل می باشد. نرخ شلیک موشک‌های کروز استورم‌شدو اوکراین به قدری است که به تنهایی انگلیس نمیتواند از پس نیازهای آنها برآید، در نتیجه اوکراین از فرانسه […]



موشک کروز اسکالپ در واقع نسخه فرانسوی از موشک کروز استورم‌شدو انگلیسی است، حتی نشان نیروهای مسلح اوکراین که بروی این موشک نقش بسته، در ترکیب با برج ایفل می باشد.

نرخ شلیک موشک‌های کروز استورم‌شدو اوکراین به قدری است که به تنهایی انگلیس نمیتواند از پس نیازهای آنها برآید، در نتیجه اوکراین از فرانسه هم این موشک‌ها را درخواست کرده است، حتی اوکراین در ماه مِی سال جاری، درخواست دریافت موشک کروز تاروس آلمانی را داشته است که یک ماه بعد صدراعظم آلمان شولتر درخواست اوکراین را رد کرد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29780 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.