تاریخ: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۹
1

بروزرسانی متفاوت واتساپ/ تلگرام این قابلیت را ندارد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ بنابراین برنامه‌ریزی مستقیماً در واتساپ، بدون نیاز به نصب برنامه‌های جداگانه، آسان‌تر خواهد بود، صرف نظر از اینکه در حال تنظیم یک جلسه مجازی یا شام تولد یا هر چیز دیگری هستید. هرکسی می‌تواند رویدادی ایجاد کند که دیگران بتوانند در یک چت گروهی به آن پاسخ دهند تا کل گروه […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ بنابراین برنامه‌ریزی مستقیماً در واتساپ، بدون نیاز به نصب برنامه‌های جداگانه، آسان‌تر خواهد بود، صرف نظر از اینکه در حال تنظیم یک جلسه مجازی یا شام تولد یا هر چیز دیگری هستید.

هرکسی می‌تواند رویدادی ایجاد کند که دیگران بتوانند در یک چت گروهی به آن پاسخ دهند تا کل گروه بدانند چه کسی می‌آید و چه کسی نمی‌آید. رویدادها همچنین در صفحه اطلاعات هر گروه فهرست می‌شوند و کسانی که می‌روند، هنگام نزدیک شدن به رویداد، اعلان دریافت می‌کنند.

واتس اپ همچنین این قابلیت را برای شما اضافه می‌کند که به اطلاعیه‌های ادمین‌ها پاسخ دهید. این پاسخ‌ها با هم گروه‌بندی می‌شوند و به حداقل می‌رسند و به شما این امکان را می‌دهند که ببینید دیگران در متن چه گفته‌اند. اعلان‌های چنین پاسخ‌هایی برای همه بی‌صدا می‌شوند تا به یک آزار بزرگ تبدیل نشوند.
منبع: gsmarena
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122761 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.