تاریخ: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۰
1

بروز اختلال جهانی در اینستاگرام

به گزارش خبرآنلاین، براساس گزارش کاربران، اینستاگرام از ساعاتی قبل در بسیاری از کشورها از دسترس خارج شده است. به نقل از هفت‌صبح، هنوز مدیران اینستاگرام در خصوص این اختلال واکنشی نشان نداده‌اند. طی این ساعات کپشن اکثر پست‌های اینستاگرامی نمایش داده نمی‌شود، قابلیت ویرایش نیز وجود ندارد و برای برخی کاربران امکان کامنت گذاشتن […]



به گزارش خبرآنلاین، براساس گزارش کاربران، اینستاگرام از ساعاتی قبل در بسیاری از کشورها از دسترس خارج شده است.
به نقل از هفت‌صبح، هنوز مدیران اینستاگرام در خصوص این اختلال واکنشی نشان نداده‌اند. طی این ساعات کپشن اکثر پست‌های اینستاگرامی نمایش داده نمی‌شود، قابلیت ویرایش نیز وجود ندارد و برای برخی کاربران امکان کامنت گذاشتن نیز وجود ندارد!
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118690 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.