تاریخ: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
1

بریتانیا و لهستان موشک ضد هوایی می‌سازند/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متخصصان انگلیسی در توسعه موشک ضد هوایی جدید شرکت خواهند کرد. این در یک بیانیه مطبوعاتی توسط شرکت MBDA اعلام شد. MBDA در طول نمایشگاه MSPO-2023 توافق نامه‌ای را با شرکت لهستانی PGZ امضا کرد. یکی از نقاط قوت CAMM-MR هزینه کمتر آن در مقایسه با رهگیر موشکی پیشرفته پاتریوت با […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متخصصان انگلیسی در توسعه موشک ضد هوایی جدید شرکت خواهند کرد. این در یک بیانیه مطبوعاتی توسط شرکت MBDA اعلام شد. MBDA در طول نمایشگاه MSPO-2023 توافق نامه‌ای را با شرکت لهستانی PGZ امضا کرد.

یکی از نقاط قوت CAMM-MR هزینه کمتر آن در مقایسه با رهگیر موشکی پیشرفته پاتریوت با قابلیت پیشرفته ۳ (PAC-3) برای سیستم های دفاع هوایی پاتریوت است. برد پرتاب ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود و ارتفاع آن مشخص نیست.
لهستان قصد دارد از موشک های CAMM-MR در سامانه های پدافند هوایی نارو استفاده کند. سامانه موشکی زمین به هوای برد کوتاه و متوسط با هدف رهگیری هواپیماها، هلیکوپترها، پهپادها و موشک های کروز است.
منبع: gagadget
بیشتر بخوانید:
چراغ سبز تایوان به ناوگان c-۱۳۰/ عکس
«گودزیلای ژاپنی» برای جنگ آماده می‌شود!/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 45767 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.