تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
1

بعد از ۲۰۶ و ۲۰۷ حالا ۲۰۸ را ببینید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان همه خودرو های پژو، ۲۰۸ یکی از محبوب ترین پژوهای تولید شده تا کنون است. نکته مهم این است که قابلیت های پژو در حال افزایش است. به لطف طراحی متمایز، این خودرو عالی به نظر می‌رسد، و فضای داخلی آن همان اندازه جذاب است. همچنین با تجهیزات استاندارد […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان همه خودرو های پژو، ۲۰۸ یکی از محبوب ترین پژوهای تولید شده تا کنون است. نکته مهم این است که قابلیت های پژو در حال افزایش است. به لطف طراحی متمایز، این خودرو عالی به نظر می‌رسد، و فضای داخلی آن همان اندازه جذاب است.
همچنین با تجهیزات استاندارد زیادی عرضه می‌شود. و همچنین یک نسخه الکتریکی (به نام e-۲۰۸) دارد که یکی از بهترین خودروهای الکتریکی موجود به هر قیمتی است. نسخه e-۲۰۸ حتی توانایی رقابت با فیات ۵۰۰e به عنوان بهترین خودرو الکتریکی را دارد.
بیشتر بخوانید:

۲۰۸ را با رقبای محبوبی مانند رنو کلیو، فورد فیستا و فولکس واگن پولو میتوان مقایسه کرد. گفته می‌شود، بسته به نسخه، پژو نسبت به بسیاری از رقبای خود سوخت کمتری مصرف می‌کند، بنابراین مالکان مقداری کمتر در پمپ‌ها هزینه میکنند و دی اکسید کربن کمی منتشر می‌کنند. از طرف دیگر، در نسخه برقی e-۲۰۸ نیز مصرف کمتر برق چشمگیر است. اما باید افزایش قیمت خرید را در نظر گرفت که از ۲۵۰۰۰ پوند شروع می شود. در بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی، این قیمت رقابتی است.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
منبع: autotrader
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39003 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.