تاریخ: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
1

بلایی که نیش مورچه سر پای مرد بیچاره آورد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، طول بزرگترین گونه از این حشرات به حدود ۱.۹ سانتی‌متر می‌رسد. جنس ماده این حشره نیش بسیار دردناکی دارد که لقب «گاوکُش» را برایش به ارمغان آورده است. در تصویر زیر اثر نیش این حشره کوچک را بر پای یک مرد مشاهده می‌کنید. مورچه گاوکش به خانواده وسپ‌(زنبور بی‌عسل) انگل‌وار (Parasitoid wasp) […]



به گزارش خبرآنلاین، طول بزرگترین گونه از این حشرات به حدود ۱.۹ سانتی‌متر می‌رسد. جنس ماده این حشره نیش بسیار دردناکی دارد که لقب «گاوکُش» را برایش به ارمغان آورده است. در تصویر زیر اثر نیش این حشره کوچک را بر پای یک مرد مشاهده می‌کنید.

مورچه گاوکش به خانواده وسپ‌(زنبور بی‌عسل) انگل‌وار (Parasitoid wasp) تعلق دارد که بومی شرق آمریکا هستند و از کنتیکت تا کانزاس در شمال و فلوریدا تا تگزاس در جنوب زندگی می‌کنند.
مورچه گاوکش جدای از نیش دردناک شیوه بی‌رحمانه‌ای برای زاد و ولد دارد. آن‌ها به مانند دیگر وسپ‌های انگل‌وار در بدن دیگر حشرات تخم‌گذاری می‌کنند. نوزاد مورچه گاوکُش خیلی زود از تخم بیرون آمده و از بدن حشره بیچاره تغذیه می‌کند و زندگیش را با مرگ بی‌رحمانه میزبان آغاز می‌کند.
در «ظاهر فریبنده مورچه گاوکُش» بیشتر با این حشره آشنا شوید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 93004 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.