تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

بن‌سلمان در قلب نئوم هتل می‌سازد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروژه لیجا گامی استراتژیک در تنوع بخشیدن به مقاصد گردشگری در عربستان سعودی است؛ این پروژه شامل سه هتل است و در مجموع ۱۲۰ اتاق و سوئیت را در بر گرفته‌اند. هر هتل به طور هدفمند ساخته شده است تا با محیط اطراف خود هماهنگ باشد و در عین حال پایداری […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروژه لیجا گامی استراتژیک در تنوع بخشیدن به مقاصد گردشگری در عربستان سعودی است؛ این پروژه شامل سه هتل است و در مجموع ۱۲۰ اتاق و سوئیت را در بر گرفته‌اند. هر هتل به طور هدفمند ساخته شده است تا با محیط اطراف خود هماهنگ باشد و در عین حال پایداری و تجربه‌های متمایز را برای مهمانان ارائه دهد.
اولین هتل پاسخی به افراد ماجراجو می‌دهد، طراحی ساختارشکن آن مانند یک پلکان از دیوارها بالا می‌رود و کمترین تأثیر را بر زمین طبیعی می‌گذارد. موقعیت مکانی آن که در بالای صخره و کناره‌های دره قرار گرفته است، برای کسانی که به دنبال صخره‌نوردی و سایر تجربیات هیجان‌انگیز هستند، مناسب است. هتل دوم که بزرگترین است، از صخره بالا می‌رود. سومین هتل به‌عنوان یک خلوتگاه سلامت ظاهر می‌شود که با نمایی بازتابنده و با فناوری پیشرفته تزئین شده‌است که زیبایی طبیعی اطراف آن را منعکس می‌کند.

منبع: designboom
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 68766 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.