تاریخ: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۹

تانک یا اخلالگر سیار؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق تصاویر مجهز به اخلالگر RP-Z77UVM1L است که به گفته وزارت دفاع روسیه میتواند محدوده ایمنی با برد ۱۰۰ و ارتفاع ۲۰۰ متر در برابر پهپاد های انتحاری FPV ایجاد نماید. در کنار اخلاگر فوق یک اخلالگر بینام با ۸ آنتن نیز نصب شده است که فعلاً عملکرد و کارایی آن […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق تصاویر مجهز به اخلالگر RP-Z77UVM1L است که به گفته وزارت دفاع روسیه میتواند محدوده ایمنی با برد ۱۰۰ و ارتفاع ۲۰۰ متر در برابر پهپاد های انتحاری FPV ایجاد نماید. در کنار اخلاگر فوق یک اخلالگر بینام با ۸ آنتن نیز نصب شده است که فعلاً عملکرد و کارایی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و طبق منابع اوکراینی تنها یک فرکانس خاص را پوشش میدهد.

علاوه بر موارد فوق، خدمه تانک به منظور افزایش حفاظت تانک، در ناحیه سقف برجک یک لایه زره واکنشی کنتاکت ۱ و در نواحی مختلف دیگر ساختار هایی شبیه به گونی‌های شن را اضافه نمودند.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118508 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.