تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
2

تجدید میثاق نخبگان و مستعدان با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب به مناسبت دهه فجر صورت گرفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر با همراهی مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در حرم مطهرامام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری، تجدید میثاق کردند. در همین راستا سیدافقهی گفت:«گام دوم انقلاب باید با پیشرانی نخبگان برداشته شود.» ۲۲۷۳۲۳



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر با همراهی مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در حرم مطهرامام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری، تجدید میثاق کردند. در همین راستا سیدافقهی گفت:«گام دوم انقلاب باید با پیشرانی نخبگان برداشته شود.»

۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111596 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.