تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

تسلا بی‌سروصدا یک وسیله جدید ساخته‌است!/ عکس

تینا مزدکی_ در رویداد تحویل سایبرتراک چیزی که واقعا توجه‌ها را به خود جلب کرد، خود وانت هیولا نبود، آن چیزی که توسط یوتیوب و روزنامه‌نگار مت واتسون در یک ویدیوی اخیر توصیف شده است، کالسکه الهام گرفته شده از سایبرتراک بود. چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی‌دانیم و به احتمال زیاد تسلا هرگز […]



تینا مزدکی_ در رویداد تحویل سایبرتراک چیزی که واقعا توجه‌ها را به خود جلب کرد، خود وانت هیولا نبود، آن چیزی که توسط یوتیوب و روزنامه‌نگار مت واتسون در یک ویدیوی اخیر توصیف شده است، کالسکه الهام گرفته شده از سایبرتراک بود. چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی‌دانیم و به احتمال زیاد تسلا هرگز برای تولید انبوه آن برنامه‌ریزی نمی‌کند.

با قضاوت بر اساس تصاویر این وسیله نقلیه به اندازه یک گاری گلف که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، می‌تواند تا شش نفر را در سالن‌های وسیع کارخانه جابه جا کند و یادآور نوع حمل و نقلی است که مسافران را در ترمینال‌های فرودگاه جابه جا می‌کنند.

به نظر می‌رسد این گاری مانند پسر عموی بزرگ‌تر خود دارای یک اسکلت بیرونی کوچک‌شده از پانل‌های فولادی ضد زنگ خم شده و حتی یک نوار نوری براق در جلو باشد.
بیشتر بخوانید:

منبع: futurism
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92250 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.