تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

تصاویر تبلیغاتی و باکیفیت گلکسی A۵۵ و A۳۵ پیش از رونمایی فاش شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگرچه قرار است سامسونگ گلکسی A۵۵ و A۳۵ را در تاریخ ۲۱ اسفندماه رونمایی کند، اما تاکنون مشخصات و تصاویر گوناگونی از این گوشی‌های میان‌رده افشا شده است. حالا یک منبع آگاه به‌نام Evan Blass، تصاویر رسمی و تبلیغاتی این گوشی‌ها را فاش کرده که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگرچه قرار است سامسونگ گلکسی A۵۵ و A۳۵ را در تاریخ ۲۱ اسفندماه رونمایی کند، اما تاکنون مشخصات و تصاویر گوناگونی از این گوشی‌های میان‌رده افشا شده است. حالا یک منبع آگاه به‌نام Evan Blass، تصاویر رسمی و تبلیغاتی این گوشی‌ها را فاش کرده که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

براساس گزارش دیجیاتو، براساس پست این منبع آگاه در ایکس، تصاویر فاش‌شده رنگ‌بندی و طراحی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. همانطور که در شایعات گذشته دیده بودیم، این گوشی‌ها تقریباً از الگوی ثابت طراحی‌های چندساله سامسونگ پیروی می‌کنند؛ البته در قسمت دکمه‌های پاور و تنظیم صدا یک برآمدگی نیز به‌چشم می‌آید. در این تصاویر، این گوشی‌ها را در چهار رنگ طلایی، مشکی، یاسی و آبی یخی می‌بینیم.
تصاویر جدید گلکسی A۵۵ و A۳۵

براساس تصاویر منتشرشده، دوربین سه‌گانه گلکسی A۵۵ از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز احتمال دارد ۳۲ مگاپیکسلی باشد.

باتری A۵۵ احتمالاً ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی است. این گوشی ظاهراً به اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز خواهد بود و در دو نسخه‌ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

سیستم‌عامل هر دو گوشی اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI ۶.۰ است. انتظار می‌رود این گوشی‌ها ۴ سال آپدیت اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت کنند.

گلکسی A۵۵ سامسونگ احتمالاً دارای گواهی IP۶۷ برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد بود و سامسونگ در تصاویر تبلیغاتی نیز به این ویژگی پرداخته است.

Next
پیش‌ازاین نیز، یک یوتوبر روسی ویدیوی بررسی گلکسی A۵۵ را منتشر کرده بود؛ به گفته این یوتوبر گلکسی A۵۵ به پردازشگر گرافیکی Xclipse ۵۳۰ مجهز است. براساس بنچمارک‌هایی که این یوتوبر منتشر کرده، پردازشگر گرافیکی Xclipse ۵۳۰ نسبت به Mali-G۶۸ نسل قبلی پیشرفت زیادی داشته است.

گلکسی A۳۵ براساس تصویر زیر از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی A۵۵ از نمایشگر OLED با اندازه ۶.۶ اینچ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. باتوجه به تصویر پایین، این نمایشگر به‌نحوی ساخته شده است تا در طولانی‌مدت به چشم‌های کاربر صدمه نزند.

در نهایت گلکسی A۵۵ احتمالاً با قیمت تقریباً ۴۷۰ دلار در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفندماه) در کنار گوشی گلکسی A۳۵ رونمایی شود.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114877 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.