تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
1

تصاویر متفاوت این امام جمعه در سیل اهواز

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برای بررسی از وضعیت آبگ‌رفتگی شهر شهید چمران و بندرامام خمینی(ره) از مناطق مناطق مختلف این شهرها که به دلیل بارش‌ اخیر دچار آبگرفتگی شده‌اند بازدید کرد. نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن گفت‌وگو با مردم و بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی، […]



حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برای بررسی از وضعیت آبگ‌رفتگی شهر شهید چمران و بندرامام خمینی(ره) از مناطق مناطق مختلف این شهرها که به دلیل بارش‌ اخیر دچار آبگرفتگی شده‌اند بازدید کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن گفت‌وگو با مردم و بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی، مساله را از مسئولان پیگیری و بر تسریع در خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.
به دنبال بارش باران شدید، آب باران به خانه‌ها و معابر این مناطق نفوذ کرد. فرماندار شهرستان ماهشهر اعلام کرده که تا فردا قصد دارند آب را به طور کامل از خانه‌ها و معابر تخلیه کنند.
تیم‌های امدادی و خدماتی برای کمک به مردم در منطقه فعال شده‌اند و بنیاد مسکن نیز برای برآورد خسارت‌ها به این منطقه اعزام شده است.

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85278 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید