تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
1

تصاویر گلکسی زد فولد ۵ لو رفت!/ عکس

امیرمسعود عابدین: تغییرات ظاهری رخ داده در گلکسی زد فولد ۵ در مقایسه با نسل قبل، زیاد نبوده و آنچنان مشهود نیست.در نمای پشتی جایگاه فلاش دوربین تغییر یافته و در کنار دوربین اول دیده می‌شود.همچنان همان سبک ۳ دوربین به کار رفته در زد فولد ۴ در این سری هم دیده می‌شود. این نسل […]



امیرمسعود عابدین: تغییرات ظاهری رخ داده در گلکسی زد فولد ۵ در مقایسه با نسل قبل، زیاد نبوده و آنچنان مشهود نیست.در نمای پشتی جایگاه فلاش دوربین تغییر یافته و در کنار دوربین اول دیده می‌شود.همچنان همان سبک ۳ دوربین به کار رفته در زد فولد ۴ در این سری هم دیده می‌شود.

این نسل از زد فولد دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه‌برابری خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین و پرسودترین تغییر اعمال شده در زد فولد ۵، مربوط به از بین رفتن شکاف موجود در لولای آن است.از بین رفتن این شکاف کمک بسیاری به از بین رفتن خط وسط نمایشگر می‌کند.
در بخش پایینی دستگاه حفره‌های بلندگو و درگاه USB-C و میکروفون و در لبه‌ی بالایی هم سه میکروفون و بلندگوی دوم به چشم می‌خورد.

ظرفیت باتری به کار رفته در گلکسی زد فولد ۵، احتمالا ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات و شارژر بی‌سیم خواهد بود.این دستگاه احتمال زیاد گواهی IPX۷ به جهت مقاومت در برابر آب را پاس خواهد کرد.
زد فولد ۵ به احتمال زیاد از نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی سوپر امولد و همچنین نمایشگر دوم و بیرونی ۶.۲ اینچی بهره می‌برد.نمایشگر دوم هم ۱۲۰ هرتزی و سوپر امولد خواهد بود.
تراشه‌ Snapdragon ۸ Gen ۲ For Galaxy برای زد فولد ۵ در نظر گرفته شده است.سامسونگ برای زد فولد ۵، حداکثر ظرفیت ۱۲ گیگابایتی برای رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارائه خواهد کرد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6541 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.