تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
2

تعداد عجیب دستگیری سارق حرفه‌ای فقط در ۴۸ ساعت

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در ۴۸ ساعت گذشته، ۱۶۴ سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و طی عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند. محمدیان ادامه داد: همچنین کشفیات شامل کشف یک هزار تلفن همراه پیشرفته و اموال بسیاری از سرقت منزل […]



سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در ۴۸ ساعت گذشته، ۱۶۴ سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و طی عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.
محمدیان ادامه داد: همچنین کشفیات شامل کشف یک هزار تلفن همراه پیشرفته و اموال بسیاری از سرقت منزل و خودرو و موتورسیکلت است که ارزش ریالی بسیار بالایی دارد.
وی افزود: این اموال ناشی از ۱۵۰۰ فقره سرقت بوده است؛ قولی که به مردم داده شده ریشه کردن سرقت از طریق ریشه‌کنی مالخرها به عنوان پشتوانه اصلی سرقت است، به تمامی‌مالخرها هشدار می‌دهیم که پلیس در مورد فعالیت آنها آگاه است.
بیشتر بخوانید:
دستگیری ۵ دلال ارز در محدوده خیابان کریمخان تهران
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40327 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید