تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
1

توزیع ۴ میلیون قوطی شیرخشک وارداتی طی دو هفته آینده

سجاد اسماعیلی مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در زمینه تامین شیرخشک نوزدان اقدامات زیرساختی از چندماه گذشته در سازمان غذا و دارو صورت گرفته است. وی ادامه داد: همچنین بازدیدهای میدانی از گمرک جمهوری اسلامی و کارخانجات تولید کننده و شرکت‌های پخش صورت گرفته است. تصریح کرد: برنامه توزیع شیرخشک براساس نرخ موالید […]



سجاد اسماعیلی مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در زمینه تامین شیرخشک نوزدان اقدامات زیرساختی از چندماه گذشته در سازمان غذا و دارو صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین بازدیدهای میدانی از گمرک جمهوری اسلامی و کارخانجات تولید کننده و شرکت‌های پخش صورت گرفته است.
تصریح کرد: برنامه توزیع شیرخشک براساس نرخ موالید اصلاح شده ۱۴۰۲ به تمامی استان ها ابلاغ شده است و معاونت‌ها موظف به نظارت هستند. همچنین تمام شرکت های تولیدکننده شیرخشک، تولید را افزایش داده اند و شرکت‌های توزیع کننده موظف به توزیع شیرخشک در روزهای تعطیل نیز هستند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: این اقدامات باعث شده است که مشکل حادی در تامین شیرخشک نداریم. در حال حاضر مشکل تامین ارز حل شده و برای تامین بازار واردات به صورت مقطعی خواهد بود و پس از اشباع بازار متوقف خواهد شد.
وی ادامه داد: اولین محموله وارداتی وارد گمرک شده است و طی دو هفته آتی تا ۴ میلیون قوطی بعد از کنترل کیفیت توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
مشکل کمبود شیرخشک حل می‌شود اما تا یک ماه‌ آینده
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67873 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید