تاریخ: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

واکنش وزارت بهداشت به فوت یک کودک در بیمارستان کودکان مفید

روز گذشته خبری مبنی بر بازداشت ۴ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان کودکان مفید در پی فوت یک کودک در این بیمارستان منتشر و اعلام شد که پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل شده است‌. علیرضا رحیم‌نیا؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درباره فوت این نوزاد در بیمارستان مفید تهران اظهار […]



روز گذشته خبری مبنی بر بازداشت ۴ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان کودکان مفید در پی فوت یک کودک در این بیمارستان منتشر و اعلام شد که پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل شده است‌.
علیرضا رحیم‌نیا؛ مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درباره فوت این نوزاد در بیمارستان مفید تهران اظهار کرد: علت مرگ را باید پزشکی قانونی مشخص کند.
وی افزود: اگر قصوری انجام شده باشد، قطعاً برخورد لازم انجام خواهد شد.
رحیم‌نیا ادامه داد: در صورت اثبات قصور، اخراج مرتکبین و معرفی به مراجع قانونی قطعا انجام خواهد شد.
همچنین شمس‌الله نوری‌پور؛ رئیس بیمارستان کودکان مفید نیز درباره این موضوع اظهار کرد: بیمار مذکور ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه وارد بیمارستان شده و ساعت ۸ ویزیت شده و اقدامات درمانی برای او انجام گرفته است.
وی افزود: حدود ۴۰ دقیقه بعد به دلیل وخامت حال بیمار و خون‌ریزی ریوی بیمار فوت کرده است.
بیشتر بخوانید:
زن ۷۰ ساله دوقلو به دنیا آورد/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 90510 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید