تاریخ: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
4

تولید وانت ال۹۰ در قاره آمریکا/ تولد دوباره وانت ایران خودرو آن سوی دنیا/ عکس

امیرمسعود عابدین: نیسان در آمریکای لاتین تأیید کرده که به توسعه یک پیکاپ کوچک ادامه می‌دهد و اضافه کرد که مدل جدید آن بر اساس محصول رنو ساخته خواهد شد. در اوایل سال ۲۰۲۳، اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اعلام کرد که قصد دارد یک پیکاپ کوچک تولید کند که توسط رنو توسعه یافته و با نیسان به […]



امیرمسعود عابدین: نیسان در آمریکای لاتین تأیید کرده که به توسعه یک پیکاپ کوچک ادامه می‌دهد و اضافه کرد که مدل جدید آن بر اساس محصول رنو ساخته خواهد شد. در اوایل سال ۲۰۲۳، اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اعلام کرد که قصد دارد یک پیکاپ کوچک تولید کند که توسط رنو توسعه یافته و با نیسان به اشتراک گذاشته شده است. بخش آمریکای لاتین نیسان اخیراً تأیید کرد که قصد دارد خط تولید خود را “غنی” کرده و می‌خواهد از تخصص رنو در بخش پیکاپ کوچک استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

این پیکاپ جدید مبتنی بر رنو لوگان یا همان تندر ۹۰ خودمان بوده که تا چند سال پیش توسط ایران خودرو تولید می‌شد و قرار است در آمریکای لاتین با نشان نیسان عرضه شود.

این خودرو با پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه در ایران تولید می‌شد. نیروی تولیدی توسط این پیشرانه به ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتون متر گشتاور می‌رسید. فضای باری آن دارای طول ۱۸۰۰ میلی متری و قادر به‌ جابه‌جایی تا ۸۰۰ کیلوگرم بار بود.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 102546 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.