تاریخ: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۳

جاده شمال یک قرن قبل چه شکلی بود؟/ عکس

در یکی از عکس‌ها مردانی را می‌بینیم که مقابل یک قهوه‌خانه در نزدیکی رشت نشسته‌اند؛ در یکی دیگر از عکس‌ها عبور چند نفر را سوار بر الاغ در نزدیکی پل تاریخی لوشان در منطقۀ رودبار می‌بینیم و سایر عکس‌ها نیز پل‌ها و چشم‌اندازهای دیگری را در مسیر جادۀ رشت نشان می‌دهند. قهوه‌خانه‌ای در نزدیکی رشت […]



در یکی از عکس‌ها مردانی را می‌بینیم که مقابل یک قهوه‌خانه در نزدیکی رشت نشسته‌اند؛ در یکی دیگر از عکس‌ها عبور چند نفر را سوار بر الاغ در نزدیکی پل تاریخی لوشان در منطقۀ رودبار می‌بینیم و سایر عکس‌ها نیز پل‌ها و چشم‌اندازهای دیگری را در مسیر جادۀ رشت نشان می‌دهند.

قهوه‌خانه‌ای در نزدیکی رشت

منظرۀ پل لوشان در رودبار

روستایی در مسیر جادۀ رشت؛ چند سوار در سمت راست تصویر در حال عبور از جاده دیده می‌شوند

چشم‌اندازی در جادۀ رشت

پلی مربوط به دورۀ صفویه در جادۀ رشت

پل دیگری در نزدیکی رشت

بیشتر بخوانید:
تهران قدیم | تصاویر قدیمی و کمتر دیده شده از پسران و دختران دانش‌آموز/ عکس
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 59911 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید