تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
1

جزئیات آتش‌سوزی خودروی سرویس مدرسه در مشهد/ عکس

آتشیار «علی علی‌زاده» افزود: ظهر امروز در پی اعلام آتش گرفتن یک خودرو در بولوار شهدای ارتش مشهد، بلافاصله آتش‌نشانان از ٢ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وی اضافه کرد: این خودرو حامل ۶ دانش‌آموز پسر بود که خوشبختانه راننده پس از مشاهده دود از قسمت عقب خودرو با هوشیاری به سرعت اقدام به […]



آتشیار «علی علی‌زاده» افزود: ظهر امروز در پی اعلام آتش گرفتن یک خودرو در بولوار شهدای ارتش مشهد، بلافاصله آتش‌نشانان از ٢ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: این خودرو حامل ۶ دانش‌آموز پسر بود که خوشبختانه راننده پس از مشاهده دود از قسمت عقب خودرو با هوشیاری به سرعت اقدام به توقف وسیله نقلیه و خارج کردن دانش‌آموزان درون خودرو کرده بود.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت دقیق آتش‌سوزی در دست‌ بررسی است.
هزار و ٨٠٠ آتش‌نشانان در کلانشهر مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.
بیشتر بخوانید:
مرگ تلخ ۲ پسر آفرودسوار؛ سقوط هولناک به اعماق دره
۴٧٢٣۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 64093 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید