تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
1

جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می شود که این کارت دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود. محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم […]



سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می شود که این کارت دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.
بیشتر بخوانید:

وی توضیح داد: این کارت حاوی اطلاعات همه مردم خواهد بود تا همه خدمات آنها بر روی این کارت پیاده شود. این کارت به یک شماره تلفن همراه متصل شده و کلیه استعلامات و ارتباطات دولت و دستگاه‌ها با فرد از طریق این شماره انجام می‌شود. همچنین یک آدرس به این شماره تلفن متصل شده و عملاً این کارت ملی هوشمند دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15415 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.