تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
2

جنجال خبری به خاطر این ماشین غول پیکر شیخ اماراتی!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میلیاردر شیخ حمد بن حمدان آل نهیان (معروف به “شیخ رنگین کمان”) از خانواده سلطنتی امارات رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین هامر جهان با ۶ متر قد، ۱۴ متر طول و ۶ متر عرض دارد. این خودرو کاملاً قابل رانندگی است و تقریباً دو خط اتومبیل را در بر می […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میلیاردر شیخ حمد بن حمدان آل نهیان (معروف به “شیخ رنگین کمان”) از خانواده سلطنتی امارات رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین هامر جهان با ۶ متر قد، ۱۴ متر طول و ۶ متر عرض دارد. این خودرو کاملاً قابل رانندگی است و تقریباً دو خط اتومبیل را در بر می گیرد.
بیشتر بخوانید:
سلاح مخوف ژاپنی که ۵۰۰هزار نفر را قتل‌عام کرد!/ عکس
مبارزه ماسک و زاکربرگ «در قفس» را از اینجا به صورت زنده ببینید!
هامر بخشی از مجموعه رکورد جهانی این میلیاردر از وسایل نقلیه ۴ در است که شامل ۷۱۸ کامیون و شاسی بلند است.

گفته می‌شود که این هامر با چهار موتور دیزل کار می‌کند و فضای داخلی آن شبیه یک خانه است. حتی یک سینک و توالت در سطح پایینی آن نصب شده‌است!

این تنها وسیله نقلیه بزرگی نیست که شیخ در اختیار دارد. همچنین می‌توانید جیپ ویلیز هیولایی او را در موزه دیگری که مالک آن است، یعنی موزه ملی خودرو امارات، پارک شده بیابید.
منبع: powernationtv
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29784 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.