تاریخ: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۳
1

جنگنده آمریکایی برای مقابله با چین آماده می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کاماپرس، ، اف-۲۲ از هر نظر به‌عنوان قدرتمندترین و پیچیده‌ترین جنگنده جهان درنظر گرفته می‌شود، با این‌حال از نواقص مصون نیست. نیروی هوایی ایالات متحده پیش از اینکه این نقاط ضعف جنگنده محبوبش را به سوی نابودی کامل سوق دهد، میلیاردها دلار برای پیشرفت آن هزینه می‌کند. این […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کاماپرس، ، اف-۲۲ از هر نظر به‌عنوان قدرتمندترین و پیچیده‌ترین جنگنده جهان درنظر گرفته می‌شود، با این‌حال از نواقص مصون نیست.

نیروی هوایی ایالات متحده پیش از اینکه این نقاط ضعف جنگنده محبوبش را به سوی نابودی کامل سوق دهد، میلیاردها دلار برای پیشرفت آن هزینه می‌کند.

این جایگزینی نشان می‌دهد جنگ‌های آینده ایالات متحده احتمالا بر فراز اقیانوس آرام غربی و کشورهایی نظیر چین و تایوان اتفاق خواهد افتاد.
نسخه ارتقا یافته این جت برای همراهی با ارتش ایالات متحده بایستی از قابلیت‌ رادارگریزی فراتر رفته و برد آن نیز دو برابر شود.
اجرای چنین عملیاتی احتمالا تا سال ۲۰۳۰ زمان خواهد برد و سالانه بیش از ۵ میلیارد دلار بودجه را به خود اختصاص خواهد داد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118561 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.