تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

حالا روس‌ها یک سلاح همه‌فن‌حریف دارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پهپاد می‌تواند در شرایط اخلال الکترونیکی شدید فعالیت کند و از یک‌موتور الکتریکی که تقریباً بی‌صداست بهره می‌برد. بیشینه ارتفاع پروازی پهپاد ۵ کیلومتر بوده و مداومت پروازی آن ۷ ساعت است و با کمک چتر فرود می‌آید. طبق گزارش منتشر شده در کانال خبری پارتیزان، برد ارتباط رادیویی پهپاد […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پهپاد می‌تواند در شرایط اخلال الکترونیکی شدید فعالیت کند و از یک‌موتور الکتریکی که تقریباً بی‌صداست بهره می‌برد. بیشینه ارتفاع پروازی پهپاد ۵ کیلومتر بوده و مداومت پروازی آن ۷ ساعت است و با کمک چتر فرود می‌آید.

طبق گزارش منتشر شده در کانال خبری پارتیزان، برد ارتباط رادیویی پهپاد ۱۱۰ کیلومتر، حداکثر برد پروازی ۴۵۰ کیلومتر و دارای پیوندداده تله‌متری جهت انتقال داده‌های دیجیتال به‌صورت Real Time با حداکثر برد ۱۰۰ کیلومتر است.

پهپاد مجهز به ماژول ردیابی خودکار هدف، دوربین عکس‌برداری ۲۰/۲۴/۴۲/۶۰ مگاپیکسلی، دوربین فیلم‌برداری HD با زوم اپتیکال حداقل ۳۰× در روز و دوربین تصویربرداری حرارتی با زوم دیجیتال ۱۶× در شب و سنسور تصویربرداری چندطیفی، نشانه‌گذار لیزری، حسگر مسافت‌یابی و آشکارساز نوری (LIDAR) است.

۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110171 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.