تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
2

حبیب الله عسگراولادی در نگاه آیت الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن‌هاشمی، فزرند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص ارتباط آیت الله هاشمی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مرحوم استاد حبیب الله عسگراولادی خاطرنشان کرد: تا جایی که به یاد دارم آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی؛ مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی را فردی صاحب منطق و خداترس می‌دانست که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن‌هاشمی، فزرند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص ارتباط آیت الله هاشمی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مرحوم استاد حبیب الله عسگراولادی خاطرنشان کرد: تا جایی که به یاد دارم آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی؛ مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی را فردی صاحب منطق و خداترس می‌دانست که در زندگی سیاسی همواره خدا را در نظر می‌گرفت. مرحوم عسگراولادی همواره در مسیر کسب رضای خدا بود.
حجت الاسلام و المسلمین معزی: مشکلات هیچگاه عسگراولادی را از پا درنیاورد /او مجاهد صادق و پیشتاز در مبارزه بود
اسوه ای در سپهر سیاست ایران
هاشمی با بازخوانی نقش استاد عسگراولادی در مسائل مهم کشور یادآور شد: مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی در تمام امور به دنبال بالا بردن شأن کشور ایران و نظام اسلامی بود و پدرم همیشه از آن مرحوم در امور سیاسی و غیرسیاسی به نیکی یاد می‌کرد.
عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه گفت: مرحوم عسگراولادی الگوی مناسبی برای تبیین حزب داری در میان سیاستمداران و به ویژه در حزب مؤتلفه اسلامی است.
هاشمی ضمن بیان اینکه حزب در منظومه فکری استاد عسگراولادی روشی برای خداباوری است خاطرنشان کرد: مرحوم عسگراولادی با بزرگانی چون شهید مهدی عراقی دم خور بودند و الگوی مناسبی برای ادامه راه حزب موتلفه اسلامی بودند که فقدان ایشان برای حزب گران تمام شد و من فکر می‌کنم باید روش و راه آقای عسگراولادی در حزب داری مدنظر قرار بگیرد و بتواند این راه و روش حزب موتلفه را به سطح بالاتری برساند.
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79495 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید