تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
2

حضور کرمان موتور با پیکاپ T۸ در نمایشگاه آفرود تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایرانمال برگزار می‌شود.  شرکت‌ها و فعالان حوزه تیونینگ آفرودی خودروها با هدف سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی و اتوکمپینگ در این نمایشگاه حضور دارند و شرکت کرمان موتور نیز با رنگ های مختلف پیکاپ KMC T۸ در […]

به گزارش اقتصاد آنلاین این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایرانمال برگزار می‌شود. 

شرکت‌ها و فعالان حوزه تیونینگ آفرودی خودروها با هدف سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی و اتوکمپینگ در این نمایشگاه حضور دارند و شرکت کرمان موتور نیز با رنگ های مختلف پیکاپ KMC T۸ در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

کی ام سی T۸ یا همان جک T۸ از لحاظ ظاهری تشابهاتی با پیکاپ فورد رنجر دارد و به خوبی توانسته المان‌ها و شاخصه‌های یک پیکاپ آفرودی به‌روز و مطابق با معیارهای جهانی را در سطح قیمت متوسط، پیش روی خریداران قرار دهد. ابعاد بزرگ، پروفیل‌های بدنه خوش‌حجم، گلگیرهای حجیم به همراه فلاپ‌های مشکی برآمده، رینگ‌های بزرگ و هندسه گیرای نمای جلو، از جمله نقاط قوت طراحی این وانت بزرگ به شمار می‌روند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32524 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید