تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
1

خبر خوب برای پرسپولیسی ها؛ ستاره پا به توپ شد

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در اردوی شهریور برگزار کردند. این تمرین از ساعت ۱۷ و پس از برگزاری جلسه فنی امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان انجام شد و ملی‌پوشان ۹۰ دقیقه برنامه‌های مورد نظر سرمربی تیم ملی را مرور کردند. قسمت اصلی تمرین امروز تیم ملی، بازی درون […]



بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در اردوی شهریور برگزار کردند. این تمرین از ساعت ۱۷ و پس از برگزاری جلسه فنی امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان انجام شد و ملی‌پوشان ۹۰ دقیقه برنامه‌های مورد نظر سرمربی تیم ملی را مرور کردند.
قسمت اصلی تمرین امروز تیم ملی، بازی درون تیمی بود که بازیکنان در دو گروه سبز و سفید به بازی در زمین ابعاد کوچک پرداختند.
وحید امیری نیز که در چند روز گذشته بدلیل درد جدا از سایر بازیکنان و زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کرد، امروز به سایر بازیکنان اضافه شد و تمرینات عادی خود را در کنار هم‌تیمی‌های خود برگزار کرد.
حضور کودکان و نوجوانان اوتیسم در تمرین امروز تیم ملی، حال و هوای متفاوتی را در ابتدای حضور ملی‌پوشان در زمین چمن مرکز ملی فوتبال ایجاد کرد و امیر قلعه‌نویی و بازیکنان در فضایی شاد و صمیمی با این کودکان دیدار کردند.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48255 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید