تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
1

خروج پول حقیقی در روز مثبت بورس / پول حقیقی‌ها به کدام بازار می‌رود؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ رشد امروز بورس در نماگر شاخص کل خود را نشان داد و این در حالی است که سهام کوچک‌تر بازار  آنچنان با تقاضای قدرتمندی روبه‌رو نبودند. اما حقیقی‌ها حتی در یک روز متعادل مثبت هم ‌۴۵۸ میلیارد پول از بازار سهام خارج کردند. عددی که باتوجه به ارزش معاملات خرد […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ رشد امروز بورس در نماگر شاخص کل خود را نشان داد و این در حالی است که سهام کوچک‌تر بازار  آنچنان با تقاضای قدرتمندی روبه‌رو نبودند.

اما حقیقی‌ها حتی در یک روز متعادل مثبت هم ‌۴۵۸ میلیارد پول از بازار سهام خارج کردند. عددی که باتوجه به ارزش معاملات خرد ۴۹۰۰ میلیارد تومانی امروز عدد قابل توجهی است و نشان از ممارست حقیقی‌ها در حضور در سمت فروشنده بورس را دارد.

به نظر جو ناشی از کاهش شدید سهام طی ۲ ماه گذشته منجر به این شرایط شده است که حقیقی‌ها هر مثبتی را فرصت خروج از بورس می‌دانند.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه‌ آهن اسفنجی فولاد کاوه جنوب کیش

عرضه های ذوب آهن در بورس کالا

افزایش قیمت شمش روی کالسیمین

عرضه کاتد مس ملی مس ایران

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29587 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید