تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۸

خورشید ما ذره‌ای کوچک از این ابرخوشه است

به گزارش خبرآنلاین، این جمله واقعاً یک منطقه بزرگ از فضا است که حداقل ۱۰۰ هزار کهکشان را در خود جای داده است! البته ابرخوشه‌های بزرگ‌تری هم وجود دارند اما به تازگی مانند ابرخوشه جدیدی به اسم ایناستو کشف شده است که وسعت حیرت انگیز آن ۳۶۰ میلیون سال نوری است و خانه ۲۶ کوادریلیون […]



به گزارش خبرآنلاین، این جمله واقعاً یک منطقه بزرگ از فضا است که حداقل ۱۰۰ هزار کهکشان را در خود جای داده است! البته ابرخوشه‌های بزرگ‌تری هم وجود دارند اما به تازگی مانند ابرخوشه جدیدی به اسم ایناستو کشف شده است که وسعت حیرت انگیز آن ۳۶۰ میلیون سال نوری است و خانه ۲۶ کوادریلیون ستاره به حساب می‌آید.
به نقل از تسنیم، این ابرخوشه جدید به نام پروفسور جان ایناستو نامگذاری شده است که در زمینه ابرخوشه‌ها پیشگام بود و تولد ۹۵ سالگی خود را در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ میلادی جشن گرفت.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118019 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.