تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

درخواست‌های فرمانده ارشد سپاه از آیت‌الله هاشمی/ محسن رضایی تشکر کرد/ بازخوانی تاریخ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید. جمعی از مسئولان مرکز مطالعات [و پژوهش‌های فرهنگی] حوزه [علمیه] قم آمدند. گزارشی از نحوه کار مرکز و پاسخ‌گویی به سؤالات مردم و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و تهیه برنامه‌های اینترنتی برای پاسخ به سایت‌های دشمن و شبهه‌افکن دادند. درخواست کردند که هفته […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.
جمعی از مسئولان مرکز مطالعات [و پژوهش‌های فرهنگی] حوزه [علمیه] قم آمدند. گزارشی از نحوه کار مرکز و پاسخ‌گویی به سؤالات مردم و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و تهیه برنامه‌های اینترنتی برای پاسخ به سایت‌های دشمن و شبهه‌افکن دادند. درخواست کردند که هفته آینده در جلسه پاسخ به سؤالات طلاب شرکت کنم. برای بهتر کردن‌ کار مشورت‌ کردند. گفتند، تاکنون ۳۸۰۰ سؤال دریافت کرده‌اند.

آقای احمد کاظمی، فرمانده نیروی هوایی سپاه آمد. وضع نیرو و نیازها را گفت و برای تهیه نیازهای ویژه، استمداد کرد. خواست، از یکی از پایگاه‌ها بازدید کنم. از خراب‌شدن وضع فرهنگی و سیاسی شهرستان‌ها انتقاد کرد؛ به‌خصوص شهرهای کردستان که خودش برای نجات آنها از دست ضدانقلاب، خیلی زحمت‌کشیده است.
آقای محسن رضایی [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام]، برای تشکر از همدردی در مرگ مادرش آمد. در مورد نحوه انعکاس سیاست‌های کلی مصوب [مجمع]، صحبت شد. محسن [رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت متروی تهران]، هنگام ناهار آمد و گفت، پیشرفت ساخت خط یک مترو، خوب است و پله‌برقی‌ها را هم بالاخره خریده‌اند؛ با قیمتی ارزان‌تر و نزدیک به نصف قیمت سابق. عصر، خانواده‌های شهدای شهرستان بهار همدان آمدند. آقایان [رضا] طلایی [نیک]، نماینده و [آقای چرچی]، فرماندارشان صحبت کردند؛ ۶۰۰ شهید داده‌اند. من هم درباره مقام شهید و اهمیت دفاع مقدس، مطالب دلگرم‌کننده‌ای برای بازماندگان شهدا گفتم.
امروز گفته شد که تعداد کشته‌های زلزله هند از ۱۰۰ هزار نفر گذشته است. از چند صد نفر شروع کردند و به اینجا رساندند، ولی مقامات رسمی این عدد را نگفته‌اند. در مجلس و رسانه‌ها، مشاجره بین گروه‌ها و مجلس و قوه قضائیه ادامه دارد.
۲۱۹۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید