تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
1

‏درخواست اعاده دادرسی قبادلو پذیرفته شد

این گواهی که از سوی پزشک متخصص اعصاب و روان اداره پزشکی قانونی شهرستان تهران پس از صدور حکم قطعی صادر شده است به وجود اختلالات دوقطبی و تکانش گری و انجام رفتارهای خطرناک محکوم علیه اشاره دارد و این موضوع را مستلزم معاینه و بررسی مجدد دانسته است. ‏لذا درخواست متقاضی با بند (ج) […]



این گواهی که از سوی پزشک متخصص اعصاب و روان اداره پزشکی قانونی شهرستان تهران پس از صدور حکم قطعی صادر شده است به وجود اختلالات دوقطبی و تکانش گری و انجام رفتارهای خطرناک محکوم علیه اشاره دارد و این موضوع را مستلزم معاینه و بررسی مجدد دانسته است.
‏لذا درخواست متقاضی با بند (ج) ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ انطباق دارد و در اجرای ماده ۴۷۶ قانون مرقوم با تجویز ‎اعاده دادرسی، رسیدگی مجدد را به دادگاه هم عرض صادرکننده حکم قطعی ارجاع می‌دهد.
بیشتر بخوانید:

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19941 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید