تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
1

دلیل ریزش ۴ ماهه بورس از بین رفت / بازار سهام دوباره به سقف‌های قبلی باز‌ می‌گردد؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ رشد این روزهای بورس با پرچم‌داری نهنگ‌ها به پیش می‌رود و غول‌های پتروپالایشی و فلزی معدنی با تقاضای خوبی همراه هستند. انتشار خبر بازگشت نرخ خوراک به فرمول قبلی بعد از اتمام معاملات بورس منجر به تایید انتظارات کارشناسان و سرمایه گذاران شده است و می‌تواند رالی صعودی بورس را […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ رشد این روزهای بورس با پرچم‌داری نهنگ‌ها به پیش می‌رود و غول‌های پتروپالایشی و فلزی معدنی با تقاضای خوبی همراه هستند.

انتشار خبر بازگشت نرخ خوراک به فرمول قبلی بعد از اتمام معاملات بورس منجر به تایید انتظارات کارشناسان و سرمایه گذاران شده است و می‌تواند رالی صعودی بورس را پر قدرت‌تر کند.

خبری که باعث ریزش شاخص کل از سطح ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی به سطوح زیر ۲ میلیون واحد شد حالا دیگر بی اثر شده است و باید دید با تغییر این متغیر بنیادی دوباره بورس به سمت سقف‌های خود حرکت می‌کند.

نقشه بازدهی بازار سرمایه 

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه مس کاتد ملی مس

عرضه شمش صادراتی فولاد کاوه

عرضه شمش آلومینیوم ایران

عرضه سیمانی‌ها در بورس کالا

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39381 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید