تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۴
2

رئیسی: راه‌اندازی پتروشیمی گچساران نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران بیان کرد: امروز در جهت افزایش اشتغال و رشد تولید گام بزرگی برداشته شده‌ است. او با تأکید بر اینکه تحقق شعار ما می‌توانیم و امیدوارسازی مردم به اتمام کارهای نیمه‌تمام، گام بزرگی است، ادامه داد: ایرانی بودن پروژه پتروشیمی و اشتغال ۳ هزار […]



آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران بیان کرد: امروز در جهت افزایش اشتغال و رشد تولید گام بزرگی برداشته شده‌ است.
او با تأکید بر اینکه تحقق شعار ما می‌توانیم و امیدوارسازی مردم به اتمام کارهای نیمه‌تمام، گام بزرگی است، ادامه داد: ایرانی بودن پروژه پتروشیمی و اشتغال ۳ هزار نفر در این مجموعه، از افتخارات آن است.
رئیس‌جمهور افزود: مجتمع پتروشیمی خلیج‌فارس باید نیازهای استان کهگیلویه و بویراحمد را لحاظ کند. ۲۶۰۰ میلیارد تومان در برنامه مصوبات سفر برای مسئولیت‌های اجتماعی با هدف هزینه در استان دیده شده‌ است.
رئیسی گفت: پتروشیمی گچساران دسترنج همین کارشناسان و کارگرانی است که با وجود سختی‌‎های فراوان، پتروشیمی را راه‌اندازی کردند.
او با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از این پروژه در دو سال گذشته و به‌صورت شبانه‌روزی و در چند شیفت انجام شده است، بیان کرد: انگیزه و عشق و دلدادگی در محقق شدن این پروژه حرف اول را می‌زند، همه این‌ها در جهت تحقق شعار ما می‌توانیم است.
رئیس قوه مجریه گفت: در جمع‌آوری گازهای مشعل و تولید آن به مواد پتروشیمی همه ما باید تلاش کنیم.
رئیسی بیان کرد: باید با انسجام، اتحاد، انگیزه و علم و فن‌آوری کاری کرد که روزبه‌روز بر ثروت کشور افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۱۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4821 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید