تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
3

رئیس شرکت صابون‌سازی برای اثبات طبیعی بودن صابون‌هایش، یکی از آنها را خورد/ عکس

نادیا زکالوند: رئیس شرکت هانگ‌وی، در یک جلسه کاری، نوعی صابون رختشویی را که از مواد کاملا طبیعی و بی‌ضرر، مانند چربی حیوانات و شیر، تولید شده است معرفی کرد و برای اثبات حرف خود، یک عدد از صابون‌ها را برداشت و شروع به خوردن آن کرد و روی آن هم چند قلوب آب خورد. […]



نادیا زکالوند: رئیس شرکت هانگ‌وی، در یک جلسه کاری، نوعی صابون رختشویی را که از مواد کاملا طبیعی و بی‌ضرر، مانند چربی حیوانات و شیر، تولید شده است معرفی کرد و برای اثبات حرف خود، یک عدد از صابون‌ها را برداشت و شروع به خوردن آن کرد و روی آن هم چند قلوب آب خورد. سپس به کارمندان خود گفت، «این صابون، طعم چربی گاو و شیر و چربی گوسفند می‌دهد و وقتی وارد بدن‌تان شود، هیچ صدمه‌ای نمی‌زند.»
پس از اتمام جلسه، ویدیوی صابون خوردن او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اگرچه بسیاری از کاربران اقدام رئیس این شرکت را مورد تمسخر قرار دادند، دیگران گفتند این نوع صابون می‌تواند هنگام بروز بلایای طبیعی، زندگی انسان‌ها را نجات دهد.

این صابون هیچ نوع ماده غیرطبیعی مانند تالک یا ماده سفیدکننده دی‌اکسید تیتانیوم ندارد و فقط از آب، شیر و چربی گاو یا گوسفند تهیه شده است.
شرکت هانگ‌وی به اینکه مواد اولیه تمام محصولاتش از مواد قابل خوردن تهیه می‌شود و در عین‌حال پاک‌کننده‌های خوبی هستند، افتخار می‌کند. اما بهتر است این محصولات را نخورید، آنها خوردنی نیستند.
منبع:
odditycentral

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58293 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید