تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۹

رئیس هیأت مدیره نصر تهران: بیش از این سکوت جایز نیست| واکنش علنی نشان می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره نصر تهران در مورد تعلیق و یا پلمب برخی کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجتال به دلیل کشف حجاب: دیجی‌کالاطاقچهازکی ضمن تاکید بر تبعیت از قانون -و نه نظرات شخصی-، این نحوه برخورد با کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به هیچ وجه منطقی و قابل قبول نیست. سکوت در […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره نصر تهران در مورد تعلیق و یا پلمب برخی کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجتال به دلیل کشف حجاب:
دیجی‌کالاطاقچهازکی
ضمن تاکید بر تبعیت از قانون -و نه نظرات شخصی-، این نحوه برخورد با کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به هیچ وجه منطقی و قابل قبول نیست. سکوت در فضای رسانه‌ای بیش از این دیگر جایز نیست. واکنش علنی نشان خواهیم داد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24274 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.