تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

رسانه آمریکایی: بمب‌های هدایت‌شونده روسیه بلای جان اوکراین!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، سی‌ان‌ان در گزارشی به استفاده گسترده روسیه از بمب‌های FAB-۱۵۰۰ با کیت‌هدایت UMPC که از فاصله ۶۰-۷۰ کیلومتری بر مواضع اوکراینی‌ها شلیک می‌شوند اشاره کردند که عنصر حیاتی پیشروی‌های اخیر روس‌هاست. یوری ایگنات سخنگوی نیروی‌هوایی ‌اوکراین به سی‌ان‌ان گفت روس‌ها در نبرد آودیئیفکا طی ۴۸ […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، سی‌ان‌ان در گزارشی به استفاده گسترده روسیه از بمب‌های FAB-۱۵۰۰ با کیت‌هدایت UMPC که از فاصله ۶۰-۷۰ کیلومتری بر مواضع اوکراینی‌ها شلیک می‌شوند اشاره کردند که عنصر حیاتی پیشروی‌های اخیر روس‌هاست.

یوری ایگنات سخنگوی نیروی‌هوایی ‌اوکراین به سی‌ان‌ان گفت روس‌ها در نبرد آودیئیفکا طی ۴۸ ساعت بیش از ۲۵۰ بمب سری فاب با کیت‌هدایت استفاده کردند.

در همین‌حال به گفته ستادکل ارتش اوکراین نیروهای این کشور زیر آتش دائم روس‌ها قرار داشته و گاها بیش از ۱۰۰ حمله در روز با این بمب‌ها انجام می‌گیرد.

اوکراینی‌ها امیدوارند با آمدن f-۱۶ در نیمه‌دوم سال جدید میلادی و اضافه‌شدن تعداد بیشتری پدافند بردبالاتر بتوانند با این قضیه مقابله کنند.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115475 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.